Poate ca nu ne place, dar vine un moment in viata noastra de soferi cand trebuie sa scoatem roata de rezerva. Tot ce putem face este sa speram ca nu ploua in acel moment, ca nu suntem in drum spre cea mai importanta intalnire din viata noastra si ca pasagerul nu este in plin travaliu. […]
In calitate de sofer, este esential sa aveti o roata de rezerva; nu vreti niciodata sa ramaneti blocat din cauza unei pene, fie ca va aflati in oras sau pe o portiune prafuita de drum de tara. Este absolut necesar sa aveti o roata de rezerva in stare buna de functionare. Intrebarea este, totusi: care […]
Deși au o construcție solidă, anvelopele nu sunt imune la daune, cea mai des întâlnită fiind pana. Pentru cei noi pe site, sau în domeniu, pana de cauciuc este o străpungere a anvelopei ce poate apărea din motive ce țin de modul de a conduce, presiunea incorectă, sau obstacole întâlnite pe drum sau chiar din […]
Ce este dot-ul anvelopei? Tradus din engleză (Department of Transportation) – Departamentul Transporturilor, reprezintă data la care a fost produsă anvelopa și nu numai. Apare sub forma unui cod de litere și cifre pe care îl vom explica acum și aici. Cum se citește DOT-ul anvelopei? După cum am amintit și mai sus, totul a […]
Au trecut sărbătorile pascale iar temperaturile continuă să crească. Cum zilele răcoroase se tot răresc, șoferii încep să caute anvelope de vară. Care sunt mai performante, mai puțin zgomotoase, care au garanține extinsă, și multe altele intră la calcul în căutarea anvelopelor potrivite. Ca să îți ușurăm din chin, am luat la calcul toate aceste […]