• De ce anvelopele ECO ruleaza cu 50% km + fata de anvelopele noi calitate STANDARD și cel puțin egal cu anvelopele noi calitate PREMIUM ?
Odată ce avem o anvelopă Michelin, GoodYear, Continental, Dunlop, Bridgestone, doar cu profilul consumat și cu structura textilă/metalică intactă înseamnă că avem o carcasă perfectă cu valoare 0 la care doar în construcția ei s-au investit 75% din valoarea anvelopei.
Restul de 25% a reprezentat cel mai important cauciuc aplicat pe Banda de rulare și pe toată suprafața exterioară a anvelopei
Acest mare beneficiu gratuit ne permite să producem și să aplicăm din nou 25% din cel mai calitativ material existent pe piață și asfel se ajunge la o anvelopă nouă cu valoare maximă de 50% și totodată cu performanțe de anvelope PREMIUM +.
• De ce aderența la anvelopele ECO este mai mare cu cel puțin 30% față de anvelopele noi STANDARD și cel puțin aceeași aderență ca la anvelopele noi PREMIUM ?
Având o anvelopă doar cu profilul consumat, dar cu structura textilă și metalică intactă, Michelin, GoodYear, Continental, Dunlop, Bridgestone, gratuit, este foarte important să investești maxim 25% în cea mai bună materie primă și să obții cel puțin aceeași ADERENȚĂ ca în cazul anvelopelor PREMIUM +
În plus, la acestă aderență care este foarte mare în comparație cu celelalte anvelope de pe piață mai contribuie și DESIGNUL profilului bine proporționat și mai ADÂNC
• Cum se produc anvelopele noi Michelin, GoodYear, Continental, Dunlop, Bridgestone, etc:
Producția anvelopelor de la 0 se face în ordinea următoare:
1. Se aplică camera de ermetizare
2. Se aplică cordul textil/metalic pentru rezistența anvelopei
3. Se aplică un strat de cauciuc pentru protecția cercului metalic (talonul)
4. Se aplică cele două cercuri metalice
5. Se aplică aplică încă un strat de cauciuc peste cercurile metalice
6. Se aplică 2 straturi de cauciuc pe zona umerilor anvelopei
7. Se aplică banda laterală de cauciuc
8. Se aplică 2 straturi de metal oblice
9. Și în final se aplică banda de rulare produsă din cel mai calitativ cauciuc pentru a avea cea mai bună aderență la sol
10. Anvelopa este așezată în matriță pentru vulcanizare
Vizionează producția anvelopei
• Cum se produc anvelopele ECO:
1. Se selectează anvelopa doar cu profilul consumat și cu structura textilă/metalică intactă
2. Se verifică cu Sherograf structura metalică și textilă a anvelopelor ca să fie intactă
3. Se îndepărtează tot cauciucul exterior al anvelopei de pe structura metalică și textilă
4. Se aplică banda de rulare produsă din cel mai calitativ cauciuc pentru a avea cea mai bună aderență la sol
5. Și în final se aplică benzile de cauciuc pe toată suprafața exterioară
6. Anvelopa este așezată în matriță pentru vulcanizare
Vizionează producția anvelopei
După cum ați văzut economia pe care o faceți cu anvelopele ECO este justificată 100% și în plus 100% ecologică