Accesul la magazinul online www.radburg.ro(denumit în continuare Website) precum și utilizarea sa, sunt guvernate de termenii și condițiile de mai jos, precum și de orice alte legi și reglementari aplicabile. Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea în orice mod a acestui Website, agreați termenii și condițiile specificate.

Drepturi de proprietate intelectuală

Drepturile de autor asupra acestui Website aparțin firmei SC RADBURG CENTER SRL și se afla sub protecția legilor române și internaționale în materie. Toate drepturile sunt rezervate. Copierea documentelor, imaginilor și informațiilor din proprietatea SC RADBURG CENTER SRL, incluzând, dar fără a se limita la design, elementele distinctive ale Website-ului, împreuna cu orice elemente grafice asociate, este strict interzisa fără permisiunea scrisa a SC RADBURG CENTER SRL. Acest website poate afișa documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea SC RADBURG CENTER SRL, cum ar fi fotografii, denumiri, logouri și alte mărci ale unor terți (clienți sau parteneri ai SC RADBURG CENTER SRL), care sunt proprietatea respectivelor părți. Orice folosire a acestora este strict interzisă fără permisiunea scrisă prealabilă a respectivilor terți proprietari. Acest Website, în întreg sau în parte, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat sau exploatat în orice fel în scop comercial fără acordul expres scris al SC RADBURG CENTER SRL.

TERMENE ȘI CONDIȚII DE VÂNZARE – www.radburg.ro

1. DOMENII

Magazinul online  www.radburg.ro este operat de către SC RADBURG CENTER SRL.

SEDIUL : Str. Traian Vuia, nr.11, Clădire Pavilion, Suceava.
RO 25496873
J33 /312 /2014
BANCA TRANSILVANIA
IBAN :  RO16 BTRL RONCRT02 5356 2801
Tel:    0728 292 292
 

2. CONDIȚII

2.1 Produsele propuse la vânzare
Produsele propuse la vânzare de către societatea SC RADBURG CENTER SRL sunt destinate clienților persoane fizice și juridice. SC RADBURG CENTER SRL  comercializează atât produse noi, cât și anvelope reconstruite, reșapate sau second hand. Caracteristicile produselor prezentate pe site pot să evolueze. Pozele produselor nu sunt contractuale. În cazul anvelopelor, chiar dacă în imagini apar și jante, acestea au doar caracter publicitar, iar prețul lor nu este inclus în prețul anvelopelor.
2.2 Utilizarea produselor.
Ținând cont de specificitatea și de constrângerile tehnice ale produselor vândute de către SC RADBURG CENTER SRL, clientul este obligat sa respecte cu strictețe prescrierile și recomandările în materie de securitate și de fiabilitate referitoare la utilizare (vehicul, umflare, presiune, etc.), la montare și la stocarea produselor. Firma SC RADBURG CENTER SRL nu poate fi trasă la răspundere în nici un caz pentru utilizarea în condiții necorespunzătoare a produselor cumpărate (cum ar fi montarea defectuoasă a anvelopelor, rularea neconformă, etc).
2.3 Ruptură de stoc.
Având în vedere variabilitatea comenzilor online, SC RADBURG CENTER SRL, nu poate oferi o garanție totală a stocurilor disponibile la toate produsele sau serviciile comandate prin site. În caz de ruptură de stoc, SC RADBURG CENTER SRL, va încerca să afișeze această indisponibilitate pe site sau va contacta clientul cât se poate de repede pentru a-l informa și a-i propune să-și modifice comanda. În caz de modificare, SC RADBURG CENTER SRL va rectifica totalul comenzii (în minus sau în plus) în funcție de produsele alese și va confirma clientului prin mail noua comandă modificată.
 
 

3. COMANDA

3.1 Înregistrarea comenzii.
Comenzile trebuie transmise prin site-ul de vânzare online al societății SC RADBURG CENTER SRL (www.radburg.ro), prin e-mail (vanzari@radburg.ro) sau telefonic, la numărul 0728 292 292.

3.2 Confirmarea comenzii.
Confirmarea comenzii va fi transmisă în mai putin de 24 de ore, prin curier electronic automat la adresa de e-mail comunicată de către client, prin apel telefonic sau prin sms, către numărul de telefon comunicat de către client.

3.3 Modificarea comenzii.
Clientul este responsabil pentru informațiile transmise la momentul înregistrării comenzii. Societatea SC RADBURG CENTER SRL nu va putea fi trasă la răspundere în cazul în care comanda nu va putea fi confirmată sau livrată la adresa transmisă de client din cauza erorilor căsuței de e-mail sau ale coordonatelor adresei de livrare. De asemenea, nu va fi acceptată nicio modificare a adresei de livrare a comenzii după ce aceasta a fost plătita. Clientul va avea totuși posibilitatea să modifice pe răspunderea sa adresa de livrare luând contact direct cu livratorul. În aceste condiții, societatea SC RADBURG CENTER SRL nu va fi responsabilă de eventualele erori de livrare sau pierdere de colete de către livrator. După plata comenzii nu va fi acceptată nicio modificare a acesteia (dimensiuni, brand, profil, adresa de facturare și/sau de livrare, etc)
În cazul unor eventuale erori din comandă, clientul va trebui să contacteze societatea SC RADBURG CENTER SRL prin telefon sau prin e-mail (vanzari@radburg.ro) și va primi precizări referitor la condițiile de anulare și de rambursare ale comenzii. Articolele și prețurile acestora sunt importate automat la fiecare 24 de ore. Dacă apare vreo eroare și sunt importate stocuri sau prețuri greșite, vânzătorul se obligă să remedieze problema și să notifice clientul despre acest lucru în maxim 24 de ore de la primirea comenzii, pentru a-i oferi o rezolvare.

3.4 Refuzul comenzii.
Vânzătorul are dreptul de a refuza orice comandă din partea unui client, în special în următoarele situații:
– produsul comandat nu este pe stoc;
– clientul a comandat mai putin de 3 bucăți din același articol;
– imposibilitatea obținerii confirmării de plată;
– identificarea unei erori în informațiile despre produs inclusiv prețul sau o oferta promoționala
SC INTERNATIONAL TYRES SRL își rezervă dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă.

4. DREPTUL DE PROPRIETATE

Orice produs livrat rămâne proprietatea vânzătorului până la plata integrală a sumelor datorate. 

5. LIVRAREA

5.1 Costurile de livrare
Costurile de livrare sunt afișate pe site în momentul înregistrării comenzii și se regăsesc pe factura proformă ca articol distinct. În majoritatea cazurilor transportul este GRATUIT. În situații excepționale (de ex. se comandă o singură anvelopă) clientului i se va comunica inclusiv costul de transport.

5.2 Întârzierile de livrare
Durata de livrare de circa 2 – 3 zile lucrătoare este doar informativă. O dată informativă de livrare este precizată clientului în momentul înregistrării comenzii sale. Depășirea duratei informative nu angajează responsabilitatea societății SC RADBURG CENTER SRL pentru despăgubiri, dobândă sau alte costuri. Obligațiile contractuale vor fi îndeplinite în maxim 14 zile de la data la care consumatorul a trimis comanda, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

5.3 Aviz de prezentare
Livrarea produselor comandate este asigurată de către un livrator mandatat de vânzător. În caz de absență a clientului în ziua livrării, livratorul este obligat să contacteze clientul pentru a stabili de comun acord o nouă întâlnire. Clientul trebuie să ia legătura cu livratorul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a livratorului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către livrator societății SC RADBURG CENTER SRL.

5.4 Livrare parțială
În caz de produse lipsă la livrare, aceasta neconcordanță va fi specificată în scris pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de o perioada de 7 zile pentru a informa serviciul clienți al societății SC RADBURG CENTER SRL despre aceste observații la livrare; aceasta informare se va face prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata și va fi adresată vânzătorului, Str. Traian Vuia, nr.11, Clădire Pavilion, Suceava. Vânzătorul se angajează să trimită în cel mai scurt timp produsele lipsă din comandă.

 

5.5 Produse deteriorate sau non-conforme cu comanda, la livrare
În caz de livrare a unui produs deteriorat sau non-conform cu comanda, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea și de a preciza acest lucru pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de un termen de 7 zile de la livrare pentru a verifica conformitatea produselor livrate și a informa serviciul clienți al societății SC RADBURG CENTER SRL, prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata cu aviz de recepție adresata societății SC RADBURG CENTER SRL,Str. Traian Vuia, nr.11, Clădire Pavilion, Suceava. SC RADBURG CENTER SRL se angajează să preia pe banii săi produsele neconforme cu comanda și să re-expedieze în cel mai scurt timp produsele conforme.

ATENȚIE! Produsele folosite (cum ar fi anvelopele montate) nu vor putea în nici un caz să fie returnate sau rambursate.

5.6 Întârzieri livrare
– livratorul nu găsește adresa de livrare sau nu o mai are; în aceste condiții SC RADBURG CENTER SRL va retransmite livratorului coordonatele de livrare și coletul va fi livrat în 48-72 de ore.
– coletul nu este de găsit sau a fost livrat la o adresa greșita și prin urmare, livratorul deschide o ancheta care poate să dureze până la 10 zile ; în consecință, dacă coletul este găsit va fi direcționat către destinatar, iar dacă coletul este declarat pierdut atunci vânzătorul va face o noua livrare sau va rambursa comanda, în funcție de dorința clientului.

6. GARANȚIA ANVELOPELOR

Toate anvelopele comercializate de S.C. RADBURG CENTER S.R.L. beneficiază de garanția comerciala persoane fizice și juridice, care se acordă până la atingerea unei uzuri a benzii de rulare de 2 mm.

Persoanele fizice beneficiază de o garanție de 3 ani de la data emiterii facturii pentru anvelopele reconstruite și reșapate produse de SC RADBURG CENTER SRL. Pentru anvelopele noi și Second Hand comercializate de către SC RADBURG CENTER SRL, persoanele fizice beneficiază de o garanție de 2 ani de la data emiterii facturii.

Persoanele juridice beneficiază de o garanție de 1 an de la data emiterii facturii la anvelopele comercializate de către SC RADBURG CENTER SRL.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea SC RADBURG CENTER SRL, în cazul în care acestea prezintă defecte de fabricație. Excepție face în cazul în care produsele au fost trimise la garanție în mod nejustificat, neprezentând defecte de fabricație; atunci clientul suportă contravaloarea transportului. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea nr. 449/2003, republicată în 2008, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora cu modificările și completările ulterioare și cu Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

În momentul solicitării garanției este necesară prezentarea produselor defecte împreuna cu accesoriile aferente și copiile de pe factură fiscală. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, acestea pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția și contra cost pentru transportul retur a acestora. 

Pentru a se acorda garanția este necesară o constatare a defectelor în cauză. Această constatare trebuie efectuată la sediul fabricii Radburg de către personalul specializat.

Pentru reclamațiile care se constată a fi întemeiate, anvelopa se înlocuiește integral dacă uzura nu depășește 20% din potențialul de rulare. Dacă la măsurarea profilului se constată depășirea acestui grad de uzură, clientul va suporta o cotă valorică (procentual egală cu gradul de uzură al anvelopei) pentru a primi anvelopa în schimb. Constatarea trebuie efectuata de către personalul specializat în cardul fabricii Radburg.

Nu se acorda garanție dacă:

  1. Anvelopelor model de iarna dacă sunt rulate vara și apare uzura prematură.
  2. Ruperea talonului montat sau demontat.
  3. Anvelope reparate.
  4. Anvelope care prezintă urme ale utilizării produselor petroliere: benzina, vaselina, ulei sau alți solvenți chimici.
  5. Montarea/demontarea cât și folosirea jantelor cu dimensiune necorespunzătoare, ruginite și deformate.
  6. Rulare și/sau staționare cu presiune mică/mare în pneuri cât și încărcarea peste sarcina admisă a autovehiculului.
  7. Defecte cauzate de lovituri, tăieturi, incizii sau acțiunea produselor chimice.
  8. Deteriorări cauzate de neoprirea în timp util sau staționarea autovehiculului în caz de pană.
  9. Deteriorări datorate: unghiurilor de așezare a roților necorespunzătoare, jocurilor succesive ale direcției, rulmenților, defecte ale frânelor sau amortizoarelor, folosirea lanțurilor antiderapante, accidente.
  10. Anvelopele care au rulat după apariția indicatorilor de uzură sau a căror bandă de rulare a fost adâncita.
  11. Anvelopele montate, reparate sau vulcanizate într-un atelier insuficient dotat cu aparatura de montat/demontat, sau în afara unui atelier sau service auto autorizat de către Registrul Auto Român.
  12. Defecte cauzate de folosirea și depozitarea incorectă a anvelopelor.
  13. Expunerea la diverse surse de ozon.
  14. Anvelopele folosite la curse sau alte genuri de competiții.

În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect (10 EUR, fără TVA / ora, la cursul B.N.R. din ziua investigației).

Neachitarea integrală a facturii de produse comandate de la SC RADBURG CENTER SRL conduce la pierderea garanției.

7. RETURNAREA PRODUSELOR LIVRATE ȘI RESTITUIREA PLAȚII

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014. Astfel, produsele cumpărate de pe site se pot returna în aceeași stare, nouă, în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Comanda se poate anula prin e-mail sau telefonic în maximum 14 zile de plasarea comenzii, clientul urmând să primească înapoi contravaloarea comenzii după returnarea produselor, nu mai târziu de 30 zile de la data la care ne-a informat despre decizia de returnare.

Dacă uzura anvelopelor depășește 5% din profilul anvelopei, acestea nu vor fi acceptate pentru retur.

Art. 9 – Dreptul de retragere – O.G. 34/2014
(1) Cu excepția cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare
Condiții de retur
Returnarea produselor cumpărate se va face pe cheltuiala clientului, putând folosi același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea produselor.
Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc. Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna, fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate a acestor anvelope și jante. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumpărate sau înlocuirea cu anvelope sau jante conforme. Dacă vânzătorul nu poate înlocui produsele cu unele conforme, atunci se va restitui integral contravaloarea produselor cumpărate.30