LIVRAREA

1. Costurile de livrare
Costurile de livrare sunt afișate pe site în momentul înregistrării comenzii și se regăsesc pe factura proforma ca articol distinct. În majoritatea cazurilor transportul este GRATUIT. În situații excepționale (de ex. se comandă o singură anvelopa) clientului i se va comunica inclusiv costul de transport.

2. Întârzierile de livrare
Durata de livrare este de circa 1 – 2 zile lucrătoare și este doar informativă. O data informativă de livrare este precizată clientului în momentul înregistrării comenzii sale. Depășirea duratei informative nu angajează responsabilitatea societății SC RADBURG CENTER SRL pentru despăgubiri, dobândă sau alte costuri. Obligațiile contractuale vor fi îndeplinite în maxim 14 zile de la data la care consumatorul a trimis comanda, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

3. Aviz de prezentare
Livrarea produselor comandate este asigurată de către un livrator mandatat de vânzător. În caz de absență a clientului în ziua livrării, livratorul este obligat să contacteze clientul pentru a stabili de comun acord o nouă întâlnire. Clientul trebuie să ia legătura cu livratorul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a livratorului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către livrator societății SC RADBURG CENTER SRL.

4. Livrare parțială
În caz de produse lipsă la livrare, aceasta neconcordanță va fi specificată în scris pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de o perioada de 7 zile pentru a informa serviciul clienți al societății SC RADBURG CENTER SRL despre aceste observații la livrare; aceasta informare se va face prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandată și va fi adresată vânzătorului, Str. Traian Vuia, nr.11, Clădire Pavilion, Suceava. Vânzătorul se angajează să trimită în cel mai scurt timp produsele lipsă din comandă.

5. Produse deteriorate sau non-conforme cu comanda, la livrare
În caz de livrare a unui produs deteriorat sau non-conform cu comanda, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea și de a preciza acest lucru pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de un termen de 7 zile de la livrare pentru a verifica conformitatea produselor livrate și a informa serviciul clienți al societății SC RADBURG CENTER SRL, prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandată cu aviz de recepție adresata societății SC RADBURG CENTER SRL,Str. Traian Vuia, nr.11, Clădire Pavilion, Suceava. SC RADBURG CENTER SRL se angajează să preia pe banii săi produsele neconforme cu comanda și să re-expedieze în cel mai scurt timp produse conforme.

ATENȚIE! Produsele folosite (cum ar fi anvelopele montate) nu vor putea în nici un caz sa fie returnate sau rambursate.

6. Întârzieri livrare
– Livratorul nu găsește adresa de livrare sau nu o mai are; în aceste condiții SC RADBURG CENTER SRL va retransmite livratorului coordonatele de livrare și coletul va fi livrat în 48-72 de ore.
– coletul nu este de găsit sau a fost livrat la o adresa greșită și prin urmare, livratorul deschide o anchetă care poate să dureze până la 10 zile ; în consecință, dacă coletul este găsit el va fi direcționat către destinatar, iar dacă coletul este declarat pierdut atunci vânzătorul va face o nouă livrare sau va rambursa comanda, în funcție de dorința clientului.